DUEL KINGS
السلام عليكم
أهلا و سهلا بك عزيزي الزائر.
إن كنت من أعضاء المنتدى فشرفنا بدخولك معنا
وإن كنت عضو جديد فشرفنا باشتراكك بالمنتدى لتمضية الوقت معنا.
إستمتع برفقتنا.

DUEL KINGS
السلام عليكم
أهلا و سهلا بك عزيزي الزائر.
إن كنت من أعضاء المنتدى فشرفنا بدخولك معنا
وإن كنت عضو جديد فشرفنا باشتراكك بالمنتدى لتمضية الوقت معنا.
إستمتع برفقتنا.

DUEL KINGS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

DUEL KINGS

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
http://duel-kings.yoo7.com/forum.htm

هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول Empty
مُساهمةموضوع: هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول   هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 1:52 am

بسم الله الرحمن الرحيم
ازيكم يا شباب عاملين اية
انا عايز اكلمكم على حاجة فى موضوع البطولات و ارجو ان لا تفهمونى خطا انا فقط اريد ان اوضح شئ لكم انا ولا مشرف ولا مراقف عضو زيكم و عايز المنتدى يبقى الافضل
فى البداية انا شايف ان مدير المنتدى هوه اللى ينظم البطولات او النائب للمدير او المشرف العام لان لو عضو عادى عمل كدة و حصل مشكلة فى البطولة ممكن يجى الخطا علية و بعدين المدير لما هيحط البطولة و قوانينها محدش هيضايق لانة المدير و عارف هوه بيعمل اية
ثانيا بقى و دة المهم ان لما تتعمل البطولة قوانينها تبقى واحدة لان فية حاجة ضايقتنى اول لما شفتها فى بطولة الجزيرة المفقودة ان اللى عامل البطولة قال ان الجائزة الاول هيفوز ب رئاسة جناح سلايفر اما فارس الظلام قال ان اللى هيفوز هيفوز ب رئاسة جناح رع و اى حد زائر يدخل و يشوف المنتدى ممكن يضايقوا الوضع دة اذا كان فية ردود كتير او مواضيع الاعضاء مش مهتمة بيها او مش منظماها ياريت يا جماعة ما تزعلوش منى انا بوضح لكم حاجات بيتهيقلى كنتم ناسينها انا بحبكم و بحب المنتدى و كلكم حبايبى انتم و المديرين و كل اللى فى المنتدى , الكلام دة كله بس علشان لو فية زائر او اى حد حب يشوف المنتدى ممكن ما يعجبوش و ما يسجلش فية ارجو ان تتقبلوا هذا يرجى وضع الرد اذا كان هناك اى سوال او رأى .
و شكرا
فارس التنين الأبيض
مدير عام
مدير عام
فارس التنين الأبيض

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول   هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول Icon_minitimeالسبت مارس 27, 2010 12:55 pm

كلمك كلو صح وشكرااااااااااااااااااااااااا
https://joey.mam9.com
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول   هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 1:49 pm

وانا لا اقبل ذلك احد يصير رئيس سلايفر انا هو رئيس سلايفرر وكلمتي هو قانون يعني ليش تحالون تخدعون انفسكم انا رئيس سلايفر
يعني انا رئيس سلايفر وسوف ابقى رئيس سلايفر
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول   هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 2:10 pm

معاك حق الفكرة من العضو والتنفيذ من الاشراف
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول   هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول Icon_minitimeالأربعاء أبريل 07, 2010 2:22 pm

والله معاك حق يا كايبا
مشكور على الموضوع
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول   هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول Icon_minitimeالجمعة أبريل 09, 2010 6:44 am

httاi
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول   هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول Icon_minitimeالسبت أبريل 10, 2010 6:27 am

والله معاك حق يا كايبا

kljklj
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول   هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول Icon_minitimeالسبت أبريل 10, 2010 11:01 am

سيتم التنفيذ ان شاء الله
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول   هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول Icon_minitimeالأحد أبريل 18, 2010 6:40 am

مشكور 
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول   هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول Icon_minitimeالخميس مايو 27, 2010 4:46 am

هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول 288925

هام جدا للبطولات الاسبوعية ارجو الدخول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» طلب ارجو الدخول
» كيفية جعل ويندوز xp بها genuine مجانا (من تصميمى ) ارجو الدخول سريعا
» ارجو التثبيت : اكبر خطأ في مسلسل يوغي ارجو الرد يجب مناقشة الموضوع
» اثار الانبياء ارجو الدخولللللللللللللل وفى الاخر رابط ارجو زيارتة لنهو مهم جدا
» أرجو الدخول سريعا